Subject: Teemaplaneeringu joonise soov. Põhimaantee nr 4 (E67) Tallinn – Pärnu – Ikla (Via Baltica) trassi asukoha täpsustamine km 92,0 – 170,0“ koos keskkonnamõju strateegilise hindamisega (KSH).
From: "Raudsepp Jaan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Feb 2025 10:03:08 +0200

Tere

AS Connecto Infra koostab Põlendmaa tuulepargi elektriliitumise projekti.

Näeme, et Pärnu maavanema poolt on algatatud maakonnaplaneeringtu
täpsustav teemaplaneering “Põhimaantee nr 4 (E67) Tallinn – Pärnu – Ikla
(Via Baltica) trassi asukoha täpsustamine km 92,0 – 170,0“ koos
keskkonnamõju strateegilise hindamisega (KSH)“
<https://transpordiamet.ee/teehoid-ja-liikluskorraldus/tee-ehitus/teemapla
neeringud#parnu-maakond>
https://transpordiamet.ee/teehoid-ja-liikluskorraldus/tee-ehitus/teemaplan
eeringud#parnu-maakond

Paluksime Teil töötlemist võimaldavas formaadis koordineeritud  (DWG,
GIS,… )  joonist:
<https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-02/e67_kaart
_sindi_linn_paikuse_vald.pdf>
https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-02/e67_kaart_
sindi_linn_paikuse_vald.pdf

Joonist on vajalik selleks, et täpsustada ja vajadusel muuta
62401:001:2358 planeeritud liitumisalajaama asukohta.

Lugupidamisega

Jaan Raudsepp

Arendusjuht

Suurprojektide osakond

AS Connecto Infra

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5029 665

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.